CSS hack: Mellemrum mellem sponsor logoer

Bliv sponsor – og giv din virksomhed synlighed

Bliv sponsor på Cykelnerven i Tour de Frances legendariske bjerge til fordel for mennesker med sclerose

Kampen mod sclerose - en holdindsats!
Sclerose er en ubarmhjertig sygdom, der oftest rammer unge mellem 20 og 40 år, som ellers stod på spring for at kaste sig ud i livets store udfordringer. Et fåtal kan fortsætte uden de store komplikationer, men mange må se passive til, mens deres drømme for fremtiden brister én efter én. Det er dem, som I som sponsorere gør en stor forskel for.
 
”Jeg har også selv haft sclerose meget tæt på hele mit liv. Min tantes mor havde det, min tantes søster havde det, og min svigermor havde det. Så jeg kender den her sygdom, og jeg ved, hvor ond den er. Det er jo en uhelbredelig sygdom, hvor du kun har én fremtidsudsigt: at det bliver værre. Så det giver rigtig, rigtig god mening at forske i det her og samle penge ind til forskningen. Foreningen er også vigtig, for det handler om mental styrke at stå sådan en sygdom igennem. Det minder faktisk lidt om cykelløb. ” 
Mikael Kamber, nyhedsvært på TV2 og ambassadør for Cykelnerven.
 
Ligesom turen over de franske alper er kampen mod sclerose også lang og op af bakke. Det er en kamp, som Scleroseforeningen ikke kan vinde alene. Ved at tage udfordringen op og støtte forskning i sclerose, giver din virksomhed Scleroseforeningen en uvurderlig håndsrækning på vejen mod vores helt store mål: At kunne køre sclerosen agterud én gang for alle og forbedre tilværelsen for de ca. 14.500 Danskere og deres familier, der lider under sclerosen hver dag.
 
 
For yderlige information kontakt:
Mette Hjulmand
T: 3613 0145
M: 2534 4449
 
Senest opdateret: d. 4 maj 2016